Dolce & Gabbana se ne zadovoljita zgolj z oblačenjem največjih zvezd glasbene scene, od Beyoncé in Usherja do Christine Aguilere, saj sedaj ciljata na to, da bodo tudi pravi psi postali še bolj stilski.Najmočnejša ponudba italijanske modne znamke je namenjena psom, ki resnično imajo vse (ali pa so se povaljali v vsem) – dizajnerski parfum, s ceno, ki to potrjuje.

Navdih za izdelek, za katerega svet ni vedel, da ga potrebuje, je prišel iz “brezpogojne ljubezni,” ki jo Domenico Dolce – ena polovica slavnega oblikovalskega dua – čuti do svojega “zvestega psa Feféja,” piše na spletni strani podjetja. Spletna stran opisuje dišavo, imenovano “Fefé” v poklon psu, kot “olfaktorno mojstrovino, ki vsebuje tople note ylanga, čist in objemajoč dotik mošusa ter lesene kremaste podtone sandalovine.” Dišavo je oblikovala mojstrska parfumerka Emilie Coppermann.

Cena 100 mL (3,4 oz) parfuma “Fefé” je 99 € (109 $), embalaža pa je elegantna zelena lakirana steklenička, okrašena z živahnim rdečim kovinskim pokrovčkom in dragoceno tačko, pozlačeno z 24-karatnim zlatom. Ob nakupu prejmete tudi D&G pasjo ovratnico (na voljo v dveh velikostih), z možnostjo graviranja na značko.

Uporaba izdelka je videti enostavna v reklami, saj vsi psi, razen tistega, označenega kot upornik, sedijo popolnoma mirno na visokem stolu med snemanjem.

Za tiste, katerih ljubljenčki niso tako ubogljivi, spletna stran ponuja nekaj navodil: “Razpršite Fefé na svoje roke ali na krtačo in nato podrgnite ali krtačite pasjo dlako od sredine telesa proti repu, da jim zagotovite trenutek dišečega razvajanja.”

D&G je le najnovejša blagovna znamka, ki poskuša izkoristiti pasji dolar. Britanska oblikovalka Anya Hindmarch na svoji spletni strani ponuja obesek za pasje vrečke za 135€ (172 $). Modno ozaveščeni psi lahko čez dan nosijo puhasto jakno Prade za 600€ (765 $) in ponoči počivajo v veliki postelji Versace za 915€ (1,170 $).

Oznake:
0 število delitev

Dodaj odgovor